0

Рекламација и право на одустајање

Рекламације

Приликом преузимања пошиљке молимо Вас да у присуству курира проверите свој пакет. Уколико на њему има видљивих оштећења (поцепани делови и угњечење) пакет не би требало да преузмете. У овом случају молимо Вас да нам пошаљите е-маил са својим подацима (име, презиме, телефон) на адресу info@zicka.rs и наведете разлог због кога сте одбили да преузмете пакет. У најкраћем могућем року обавестићемо Вас о даљем поступању.

Уколико сте примили пошиљку и након отварања кутије установили да испоручена роба не одговара нарученој или подаци на рачуну нису одговарајући, молимо Вас да нас, најкасније у року од 24 сата од тренутка пријема пошиљке, пошаљете е-маил са својим подацима (име, презиме, телефон) на адресу info@zicka.rs и опишете какав проблем имате. У најкраћем могућем року обавестићемо Вас о даљем поступању.

Уколико се на купљеном производу појаве неусаглашености у смислу одредби Закона о заштити потрошача, молимо Вас да поступите на начин дефинисан правилником о рекламацији потрошача за робу купљену путем интернет продавнице, који заједно са обрасцем захтева за рекламацију, треба да пошаљете на адресу info@zicka.rs.


Право на одустајање

У складу са Законом о заштити потрошача, обавештавамо вас да имате право да без навођења разлога одустанете од уговора у року од 14 дана од дана када Вам је роба испоручена.
Такође, можете нас контактирати путем е-маила на info@zicka.rs или позивом на телефон +381 66 888 44 91.
Наши запослени ће вам тражити информацију о артиклима које желите да вратите и броју поруџбине, после чега ће вам стићи е-маил са детаљним упутствима за даље поступање, као и са документом, тј. изјавом.
Потрошач је искључиво одговоран за умањену вредност робе која настане као последица руковања робом на начин који није адекватан, односно превазилази оно што је неопходно да би се установили природа, карактеристике и функционалност робе. Трговац има право да ускрати враћање новца уколико утврди да роба није враћена у стању у коме је испоручена а услед потрошачевог неадекватног руковања истом.
Као купац не сносите трошкове који настају одустанком од уговора, осим трошкова поштарине који проистекну слањем робе на нашу адресу. Са наше стране се обавезујемо да ћемо, одмах по пријему робе која се враћа по основу одустанка од уговора, извршити повраћај средстава која су уплаћена за враћену робу или послати артикал који желите за замену.

 

У случају повраћаја средстава купцу који је претходно платио неком од платних картица, делимично или у целости, повраћај ћемо вршити искључиво преко VISA, EC/MC и Maestro метода плаћања, што значи да ће банка на наш захтев обавити повраћај средстава на рачун корисника картице. Да би вам извршили повраћај средстава неопоходно је да роба за коју се врши повраћај новца, као и попуњена и потписана изјава, буду достављени на горе наведену адресу. Исправност података у изјави гарантујете својим потписом, тј. печатом.