Подршка +381 64 64 714 61

Е-пошта: info@zicka.rs

[yith_wcwl_items_count_srb]
[yith_wcwl_items_count_srb]

Честа питања

Овај Уговор је последњи пут измењен 18. фебруара 2019. године.

Како да платим?

Наручену робу на нашем сајту можете платити на два начина:

• Поузећем приликом преузимања робе куриру брзе поште.
• Уплатом на динарски или девизни рачун код Уницреидит банке
• Платним картицама Visa, Мaster и Маеstro

Колико траје достава?

Од момента пријема наруџбенице робу испоручујемо у Србији за 5 радних дана, а у иностранство за 8 радних дана.

Колика је цена доставе?

Цену доставе на територији Србије можете видети приликом закључивања куповине након унесене адресе.
Цене доставе у иностранству можете видети приликом закључивања куповине након унесене адресе.

Регистровани сам купац и куповао сам код вас, међутим променио сам имејл адресу. Шта треба да урадим у овом случају?

Имејл адресу можете променити након логовања на сајт у опцији „Мој налог“. Такође нам можете послати нове информације на имејл info@zicka.rs и ми ћемо га кориговати за Вас.

Грешком сам наручио/ла производ. Да ли могу да откажем поруџбину?

У овом случају, потребно је да нам у року од 2 сата након послате наруџбине пошаљете е-маил на info@zicka.rs у коме ће те назначити који је број наруџбине, коју ћемо одмах поништити.
Уколико то не урадите у назначеном времену, роба ће бити послата, а у том случају трошкове повраћаја робе сноси купац.

Могу ли вратити наручену робу?

Наручену робу можете вратити у року од 15 дана од момента пријема. Роба мора бити у оргиналном паковању, неоштећена и неупотребљавана. Купац сам сноси трошкове повраћаја робе.

Шта се дешава ако роба коју добијем буде оштећена? Да ли је могу заменити и на који начин?

Да, постоји могућност замене оштећене робе, а начин и услови под којима се то може урадити детаљно су описани овде.
Уколико вам је пошиљка стигла оштећена, најбоље је да у року од 24 сата контактирате курирску службу која је испоручила пакет, како би направили записник.
Уколико је роба стигла неоштећена, али је неисправна, контактирајте нас како би Вам послали замену.

Како да знам да сам сигурно обавио поручивање?

Када кликнете на дугме „Пошаљи наруџбину“ на екрану ће Вам се појавити порука „Ваша наруџбина је успешно комплетирана“ и на е-маил који сте уписали и који користите за куповину стићи ће Вам потврда наруџбине са свим производима које сте поручили, ценом и укупним износом са поштарином.

Заборавио/ла сам лозинку за логовање. Шта да радим?

Све што је потребно је да кликнете на линк „Заборавили сте лозинку?“ на страници Пријави се или кликом овде .Затим, у прозору који Вам се буде отворио упишете Вашу имејл адересу коју сте нам проследили при регистрацији. У кратком року ће Вам на ту адресу стићи Ваша лозинка и моћи ћете несметано да користите наше услуге.

Унео сам погрешан податак о себи и тек касније увидео грешку. Како да то исправим?

Своје податке можете мењати када се са својим корисничким именом и лозинком улогујете на наш сајт и приступите страници “Мој Налог“. На овом месту, такође, можете мењати и друге податке везане лично за Вас, прегледати своје поруџбине, њихове статусе као и омиљене производе

Колико дуго важи моја поруџбина?

Робу коју поручите преко нашег сајта, опцијом плаћања преко рачуна, чуваћемо на резервацији 7 дана. До тада очекујемо Вашу уплату. У супротном, наруџбину ћемо сторнирати и сматрати да сте од ње одустали. У овом року, за робу коју чувамо на резервацији важиће цене које су биле у тренутку Вашег поручивања, без обзира ако се цена у међувремену променила. Наравно, ово важи за све наруџбине код којих се очекује првобитна уплата.
У случају да плаћате поузећем, робу вам шаљемо првом испоруком (у зависности од самог рока испоруке поручених артикала).